Back To December
Ringkasan cerita. Haha
1 June 2013 | 7:13 pm | 0 comments
Hello blogger, stalker and semuaaa laaa. Eh lamaa kan aku tidak update blog ahahaha. Last update pun 10 january hampir 5 bulan blog aku ni sunyi. Ini pun nda tahu tiba2 rasa rajin mahu update. So update laaa. Eh tidak tahu pula mahu taip apa ni :3 Mahu tukar baa blogskin aku ni tapi malas betul mahu mengedit ni line lagi macam %^&*^$# faham2 laa malas mahu taip ahaha! 

Ok fine ringkas kan cerita 3 bulan hari tuu aku di Kem PLKN KKDB. Awww tak tersangka2 aku dapat panggilan pertama. Ingatkan kedua ketiga. Haha ok2 2 bulan setengah di sana memang best awesome, PLKN tidak laa macam orang cakap. Dorang tipu jaa tuu sebenarnya tidak teruk pun sana best lagi tahu! Ahaha. Paling best rasanya disana masa latihan menembak. i think banyak2 aktivti di sana menembak paling aku suka. Ehh siok tahu. Hahaha. Malas sudahh baa sebenarnya mahu cerita pasal PLKN sudah 2 bulan perkara tuu berlalu macam lupa2 sudah apa terjadi di sana. Hehe. Lg pun malas mahu kasih selit cerita ejal disini. Hahaha k THE END cerita pasal PLKN ni ok ? :P

Habis PLKN aku pun kembali jadi penganggur T,T lepas result spm keluar mahu jua kerja tapi parents tidak mahu jadi kerja di rumah makan tidur makan tidur ahahah. Lepas tuu result UPU pun keluar and yeaaaa aku dapat uitm. Alhamdulillah :) 5hb ni mendaftar. Eh seriussssss aku excited gila ok. Hahaha k laa bye :P

Older Post


Sing Here

Meet The Boss
Nama : Cahaya Azyah Maumin

Birthday: 5.12.1995

In Relationship: Single


Find Me At

Say Your Word




Stalker