Back To December
Bakal Suami :O
10 January 2013 | 10:09 am | 0 comments
 




Hey alls! nak tahu tak ? nak tahuuuuuu now im part of fans Amar Asyraf. Kenal dia ? Esh impossible tak kenal rasanyaa semua perempuan kenal kot. Alaaa yang pelakon Setia hujung nyawa tuh. Hahaaa. Sweetkan ceta tuh ish sangat beruntung ersalina dapat suami macam Zain Hakimi tuh. Actually aku sudah baca novel tuh masa di TS dulu tapii tak berapa ingat dah ceta diaa. Hmm whatever lahh yang penting cerita tuh best and awesome. Haha. But now aku memang dah gila denggan pelakon lelaki tuh Amar Asyraf gan Hairul Azreen Ohh man dorang sangat handsomeee and sangat sweeet Hahaa tapi dua2 dah milik orang :/ 

Kalau boleh kalau bolehhh aku mahu suami Handsomee macam Hairul Azreen, Sweet macam Amar Asyraf, Romantik macam Aaron Aziz, Macho macam Adi Putra dannnnnnn Begok macam.........Azhar Rusdi. Hahaha Boleh tak ? Ada tak lelaki macam nii ? Haha :p inshaa Allah suami aku macam tuh nanti. Haha. Okeyyy stop stop. Nak tidur duluu k nak mimpi bakal suami aku tuh. Haha kbyeeeee stalker! 

Older Post | Newer Post


Sing Here

Meet The Boss
Nama : Cahaya Azyah Maumin

Birthday: 5.12.1995

In Relationship: Single


Find Me At

Say Your Word




Stalker