Back To December
Things end. But memories last forever.
29 December 2012 | 11:42 pm | 0 comments



Heyy yeaaa and heyy! wanna share somethings but terlalu ini terlalu private kalau nak share sini. Terpaksa pendam sorang rasa sakit sorang-2 sadlife kan ? hmm i miss someone but its hurt when you miss someone that doens't miss you. Banyak-2 Ex kenapa dia juga susah nak lupa ? Maybe sebab dia terlalu istimewa dalam hati ini Hahaha. Chewahh jiwang juga aku ni :p Ok lahh tukar cerita taknak nemaw cerita pasal dia sudah lahh dekat Ask.Fm pun kena tanya pasal dia eishh sengsara jiwa raga aku. Haha.

Tadi lunch dengan sepika tetiba pula teringat pasal di Tun Said Aww i miss my geng masa form 1 & 2 dorang Fifey, Furoh, Suhana and Wan. i miss kami yang dulu :( Tapi lepas furoh pindah then aku pula pindah semuanya tak macam dulu lagi. masing-2 dengan kawan masing-2. Masa kami rapat dulu memang best sangat best kami kan tinggal hostel so apa yang kami buat semua bersama-sama. pernah tidur  2 katil kami 5 orang. awww so sweet. Haha sampai adaperjanjian lagi kami kalau nak couple mesti lelaki tuh 1 geng, kalau ada masalah mesti share tak boleh sorang2 hermmm rindu masa tuh :(
Lepas aku pindah aku tak rapat dah dengan dorang terutama dengan wan memang macam tak pernah kenal ja kalau jumpa dia :/ Furoh lagi lahh tak pernah dahh aku contct diaa. Suhana rapat pun macam gtuh2 jaa takda sekepala mcm dulu. Fiefey pulaa lain dahh dia tak mcm dulu. Well semua kami berubah. Terutama dengan suhana. Dulu masa form 1-3 kami lahh paling rapat sangat rapat. Semua benda aku share dengan diaa mana pun aku pergi mesti dengan dia aww i miss the moment :') Sekarang dah tak da macam tuhh lagi pun dia dah ada sahabat baru. Seriously tak ingat langsung macam mana kami boleh serapat itu dulu. rindu saat itu rindu sangat-2 :'/ 
Apa-2 pun aku doakan kejayaan kita untuk spm nanti :) Love you miss you - Cahaya -

Older Post | Newer Post


Sing Here

Meet The Boss
Nama : Cahaya Azyah Maumin

Birthday: 5.12.1995

In Relationship: Single


Find Me At

Say Your Word




Stalker