Back To December
Merisik Di kudat
30 June 2012 | 9:04 pm | 0 comments
hai guys ! apa abak sumee ? hee , rajin pulak aku tanya khabar kamu hari ney haha! weheee i muncul balik selepas 2 minggu cuti tidak berblogging kan ? actually i ada story nak share nhe,mahu baca kah ? tak mahu lantak kau laa da aku kesah ? hahaha ! Okay start the story,kelmarin punya laa penat now baru aku tahu  betapa jauhnya kudat tuh.weh aku tak penah g kudat first time laa pegi kelmarin.Penat duduk dalam keta jaa,haiyaa sakit punggung aku sudah laa jalan di ulu kukut tuh rusak grabel abiss,ya Allah tahan2 jaa Laa -.- teda kejaa tidur seja dalam keta,rimas lagi tuh berbaju kurung segala.Boleh la di katakan trip kelmarin mensengsarakan ! Tapi memang happy juaa laa kelmarin masa limpas KM sempat tengok rumah diaa hahaha! peerrr rindu terus :p. So jalan punya jalan akhirnya sampai tempat perempuan tuh.Weheee lawanya tempat dia belakang umah tuh ada pantai ! so excited laa kami nhe mahu pegi pantai tuh lepas abis  majlis tuh    keno hahah!




See gambar tuh ? aa tuh laa hantaran dari kota belud ke kudat fuh ! jauh tul dia jalan taw haha ! Btw memang  sabar habis sedja duduk di umah tuh sudah la panas lepas tuh lapar lagi haiyaaa.Pot pet pot pet akhirnya majlis tuh pun berakhir then time to eat yehaaaa ini la part aku tunggu aku lapar weeee ! makan punya makan akhirnya kenyang juga aku alhamdulillah. So lepas makan kami pun pegi di pantai tuh,punya terkejut tengok pantai tuh frust abiss nhe kami banyak sampah wey ! jadi kami pun balik laaa bergambar pun nda dapat haiyaaa :3 selepas selesai semua rombongan kami pun balik laaa tetiba my uncle nhe pun bawa singgah di pantai bal bak.yahoooo happy nhe kami haha ! So kami pun ramai2 pegi sanaa.punya lawaa tempat diaa memang sesuai tempat untuk tenangkan fikiran ada batu tersusun memang lawa gilaa lah tempat tuh.Time jalan2 di pantai tuh ternampak satu pasangan couple yuhuuu handsome sama cantik lagi tuh esh jeles nhe terus haha ! 



yehaaa ini laa antara snap di sanaa ! tempat nhe memang lawa dan sangat lawa :) one day aku akan kembali kesini keno haha ! jauh betul baa pulak nda sanggup aku hee ! Okay only that story aku pasal trip yang membosankan dan menyeronokkan ini thankss reading bebyee :D








Older Post | Newer Post


Sing Here

Meet The Boss
Nama : Cahaya Azyah Maumin

Birthday: 5.12.1995

In Relationship: Single


Find Me At

Say Your Word




Stalker