Back To December
Last update blog :)
23 June 2012 | 11:43 pm | 0 comments
haii guys ! yehaa setelah lama aku menghilang akhirnya aku datang mengupdate blog :) hihi btw aku ney baru sembuh dari sakit uhuk uhuks :( syukur akhirnya sembuh juga aku . orang cuti 2 minggu aku 3 minggu paling manang baaa :3 sengsara wey sangat la sengsara lepas nhe nemaw sakit lagi nemaw hihi . Pejam celik bulan 6 sudah so ada 4 bulan lagi spm huh ! Tapi syukurla result exam aku meningkat sikit :) even takda A . Takpa lepas nhe i study rajin2,maybe this will be the last aku update blog nanti update lepas spm insyaallah,apa2 pun doakankan aku yaa guys.Harap2 tercapai laa impian aku mahu masuk U tuh nanti :) hee . Okey aku ada kerja nak di buat :) bye 

Older Post | Newer Post


Sing Here

Meet The Boss
Nama : Cahaya Azyah Maumin

Birthday: 5.12.1995

In Relationship: Single


Find Me At

Say Your Word




Stalker