Back To December
Blog Aku Cantik wey :p
11 June 2012 | 5:56 pm | 0 comments
Guys nampak kah blog aku ? aww cantik kan haha perasan baa ! Btw thanks for sis eiyla kerana mengajar aku pakai blog skin.Bila blog da lawa so semangat la juga nak update haha wohooo.Takda cerita pun nak juga update XD btw hari nhe aku cuti derr,tak taw laa demam nhe tetiba semalam haiyaaa tapi sekarang okey,takya risau key haha mcm laa ada orang risau baa :p wey wey nak tahu kelmarin hari pertama sekolah selepas cuti 2 minggu haha punya sandi masa pertama sains semua menguap ngatuk tuh derr sudah la cikgu dia bikin mengantuk ada laa dalam 15 kali menguap wooo banyak kan ? haha Tapi wey seriously memang mengantuk gila dalam fikiran nhe katil sama bantal yang kena ingat haha.Ok begitu la cerita hari pertama sekolah:) haiyaa aku boring sua sekolah nda paa spm ada 4 bulan 21 minggu 146 hari lagii wey kejap lagi tuh tak sabar aku hahaha! kalau laa aku ney da pandai mcm besok aku mahu amik spm taw,betul tak tpu ney *muka serious* haha ! Ok laa sampai sini jer ceta aku key nanti i update balik key :) byee

Older Post | Newer Post


Sing Here

Meet The Boss
Nama : Cahaya Azyah Maumin

Birthday: 5.12.1995

In Relationship: Single


Find Me At

Say Your Word




Stalker