Back To December
i rindu you
24 May 2012 | 2:59 am | 0 comments


Haii awak , awak dan awak :) aku tahu blog aku buruk diam-2 sanaa jangan nudi -__- . Ya Allah aku rindu diaa . Hmm setiap hari aku tunggu dia mesej aku tapi hampeh xdaa lah dia mesej ishk ! huhu begini lah hidup bila bertepuk sebelah tangan . kalau la kan kalau lah Allah temukan kami lagii betapah gembiraa nyaa aku :D tapii hanya dalamm mimpi jaa jumpaa diaa -_- btw nak tahu takk sepa aku maksud kan nih ? lau nakk tengokk dekat Gambar-2 dekat Azyah Hero ada baju merah , itu laa diaa >< tadikann aku nangis oleh sms tieyaa :( sedihh aku baca sms diaa damn ! aku rindu gilaa ama tieyaa .  Aku rindu jadi form 3 . Aku rindu kenangan kamii :( Takdaa dia x wujudnya Nama AZ-YAH ney .sobs sobs ! hari tuh aku stalk fb diaa then nampak gambar yang dia upload diaa terima tawaran p kota bharu , huuuu jaunhnyaa . lepas tuh ada GF diaa komen , huhu jeles aku . ok aku kehabisan ayat kbye!

Older Post | Newer Post


Sing Here

Meet The Boss
Nama : Cahaya Azyah Maumin

Birthday: 5.12.1995

In Relationship: Single


Find Me At

Say Your Word




Stalker