Back To December
Lebiu lah hahaha!
6 May 2012 | 12:00 am | 0 comments






Hello belog :)  yeaah lama x update blog rindu lerr :3 hahaha . Ok hari ini aku betul excited haha! di sebabkan lelaki yang aku sangat lah minta RT aku aww <3 lebiu lah Sharnaaz Ahmad hahah! seriously aku tak sangka dea baca juga tweet aku yang merepek tuh :3 even kak Shila Amzah tak RT abg sharnaaz pun da cukup bah! hahhaha! 

Saiz Xlarge lagi wakakakak XD


Ok now aku nak tunggu aaron and kamal adli lagi . huh ! bilaaa lah dorank erk :3

Syok2 aku ber twitter tadi terperasaan kak shila on9 lah so aku pun try nasib nak tweet deaa :) Oh my gadd punya terkejut aku bila dea balas tweet aku . Sesungguhnya dorank x sOmbong that why aku suka giler ama sharnaaz and shilaa >< hope dorank sampai ke jinjang pelamin aminn ahaha! Ok btw aku still tunggu aaron and kamal ! hahah! kbye
  




Older Post | Newer Post


Sing Here

Meet The Boss
Nama : Cahaya Azyah Maumin

Birthday: 5.12.1995

In Relationship: Single


Find Me At

Say Your Word




Stalker