Back To December
My Heart
25 May 2012 | 12:05 am | 0 comments







Yuhuuuuu cuti bermulaaa , yeaah happy gilaa ney . Maka spm ndaa lamaa lagii hahaha . Esh lek luu awal lagi kan ? hahaha . Okey semalam aku happy weyy akhirnya dapat contact gan diaa even gunaa nombor sepupu hahaha thankss to my lovely czen ilaa sebab kac pinjam hp hahaha . Eshh tak sangka dia reply juga sms aku tuh  , kalauu duluuuu nda pernah reply -__- hahahaha . Dan semalam juga text dengan suhanaa then dengan muka yang tebal aku tanya diaa law still contact gan sii tutt diaa kataa yaa , then hati mulaa merasa ' a little bit jealous ' -___- sokay sabaq laa . Hak dorang aku bukan sesiapa nak marah kan :) sometime terfikir jugaa aku kalau lah masa tuh boleh di ulang balik masa form 3 lebih baik aku kawan gan diaa berbanding jadi couple . Tengok lah sekarangg macam-2 benda sudah terjadi gaduhlah itulaa . btw syukur lah now kami okay tak moee gaduh-2 Lgii :) Even dah jadi EX x salah jadi kawan kan ? But Damn aku sayangs lagi samaa diaa >< 

Apa punn nak lupaa segalaa bendaa yang lepass .Pleasee laa :) Ok bye . #muchlove

Older Post | Newer Post


Sing Here

Meet The Boss
Nama : Cahaya Azyah Maumin

Birthday: 5.12.1995

In Relationship: Single


Find Me At

Say Your Word




Stalker