Back To December
19.05.2012
19 May 2012 | 7:20 pm | 0 comments












19.05.2012 betul-2 tarikh keramat :( kenapa Allah pertemukan kami ? kenpaaa ! :'( pertemuan nih betul-2 buat aku tahu yang selama nih aku memang sayang dia , memang nda pernah lupa diaa ! Hanya tuhan jak tahu macam mana rasa terkejut nya aku . aku betul-2 tak sangka , nda pernah sangka jumpa kau sini :) macam-2 aku dapat rasaa masa nampak diaa . Tangan aku bergegar dah time tuh , jantung aku Lg laaa -_- Betul lah kata orang cinta pertama memang nda boleh di lupaa kan ? :( memang sampai bila-2 pun aku nda boleh lupa diaa terlalu banyak kenangan pahit manis aku dengan diaa , diaa lah lelaki pertama hadir dalam hidup aku dan dia lah segala-2nyaa , even kalau sekarang dia bawa aku balik sama dia confirm aku balik sama diaa . Sebab hati aku masih milik dia , milik diaa selamanyaa :( walaupun hati dia bukan milik aku tapii milik orang lain :) 





aku nemaw lupa pristiwa semalam , nda akan pernah lupaa . kalauu lah masa 3 tahun yang lalu tuh boleh di undur Sumpah aku takkan pernah bawa kau break tak kan pernah ! :(  aku menyesal tahu menyesal sangat-2 masa aku tengok diaa terimbass semua kenangan aku dengan kau masa d Tun Said . Start kenal then Couple and segalanya bermulaa :) aku rinduu semua tuh aku rindu kenangan kitaa aku rinduu sangat-2 . Macam nak jak aku tegur dia semalam tapi tak tahu moe cakap apaa -_- and sampai umah rasa menyesal tak tegur diaa !Nak mesej diaa tapi tak berani ! -__- sungguh tak berani . Dan aku hanya bisa diam -_- biarlah aku rawat rindu nih sendiri :[ macam lagu adira lara lagi . bagi pembaca yang setiaa hanya yang ada cinta pertama jak faham macam aku rasa :) jangan pernah tinggal kan orang yang betul-2 kamu sayang jangan menyesal di kemudian hari :) Ok bye , assalamualaikum .

Older Post | Newer Post


Sing Here

Meet The Boss
Nama : Cahaya Azyah Maumin

Birthday: 5.12.1995

In Relationship: Single


Find Me At

Say Your Word




Stalker