Back To December
Marah Tahap Dewa :3
5 April 2012 | 7:37 pm | 0 comments


 


 


hahahai belog , nahh lama udah aku tidak mengupdate ini belog kan ? ada yang kangen ama aku kah ? hahaha semestinya bah tiada :3 . Ok ary nih kita setory mory pasal anu itu , itu bah yang itu . sebenarnya aku teda setory bahh . Sedja jak nih moe kac update belog hhaaaa . Ok keta seritaa itu pasal itu perempuan yang aku anti tuh bah d sekolah . Anu bah ehhh meluat aku sama dea , tapi tidak juga bah aku sanggup mention nama dea sinii nnti malu dea , tapii itu la bahh meluat aku ama dea puiiii :3 yaa maybe aku nih hipokrit , talam dua mukaa depan dea aku senyum tapii belakang memang aku benci kau ! puii nda aku suka bah perangai kau tuh eiyy . dekero bakas jo ! Ok minta maaf kalau terkasar bahasa panas tahap gaban bah sudah nih :3 ehh geram bah aku sama kau nih law ko ada sini aku keronyok2 muka kau tuh . ehh ko ingat aku netaw kah , ko pun umpat aku bah jugak d belakang ! ko pun sama lah hipokrit , talam dua muka dan seangkatanya . Baru form 4 sudah tembirang macam taik . Bah malas sudah moe seritaa pasal dea nih . alap lagi seritaa benda lain kan ? Ok smile again :DDDD bai .

Older Post | Newer Post


Sing Here

Meet The Boss
Nama : Cahaya Azyah Maumin

Birthday: 5.12.1995

In Relationship: Single


Find Me At

Say Your Word




Stalker