Back To December
Exam !
23 April 2012 | 3:51 am | 0 comments



sayaa sukaa neh ayatt *someloteh
yeah yeah yeah sokong erk *
hoihai bloggg ~ Onanana baru aku dapat mengupdate belogg :) Ok sekrang exam tapi look me x study kan unline lagi well budak pandai katakan :p hahahha :D btw bikin tekanan taw jawab sejarah aww susah lah sangat ! and then punya men sandi jawap sains paper 2 tadii huhaii sabar je lahh , nasib jugaa ada talian hayat aku si finahh kalau teda dea netaw lah dapat kah aku jawab tidak :3 . Huh anu bah paper tuh sudah lepass kata mama aku tidak payah lagi ingat kalau sudah lepas fokuss sama yang belum lagi kan ? Ok besok exam Pai paper 1 and sains paper 2 huhaiii paling juga aku suka jawab pai nih , tapi kalau geo puii nda lah kali eh eh suka bah jugaa stagaaa aku nih pun hahahah . 

Ok setory mory lagii akhirnyaa semuaa masalah aku selesai yang bersalah sudah meminta maaf dan yang tidak bersalah sudahh memaaf kan ? baguss kan ? hehe btw ndaa baguss bahh kalau bermusuh nihh bagusss lagi baik2 bah kan ? Ok Onoi ? ntah tuh budak ai jadi rimass aku sama dea. sikit lagi kami break hari sabtu tuh huhaaiii . nasib lah sayaang lagi ama deaaa . ehhh punya sakit hati aku bila taw yang story d blog si anu pasal si aimm eehhh sakit lah hatiku sangat tapiii berla bah deaa , dea ada hak tulis semua tuh . kan memang belog nih untuk meluahkan perasaan dan erti kata lain belog nih Diary seeorang kita ada hak nak tulis apa pun di sinii :) 


theeennnnn exammm nih bah eh risau aku taw , btw aku takut gagal tolong lah dunia aku mahu lulus ! aku mahu dapat top 5 d klasss . balik belas2 jak aku dapat pa lah kunu tuh sudah lah 6 bulan lagi spm hahahahai belajar! belajar! beljar! ok bebaii layan setory aku hari nih muaaaah d lindo ~ 

Older Post | Newer Post


Sing Here

Meet The Boss
Nama : Cahaya Azyah Maumin

Birthday: 5.12.1995

In Relationship: Single


Find Me At

Say Your Word




Stalker