Back To December
Trip To Smk Arshad !
28 March 2012 | 6:23 am | 0 comments


Todayy moe kongsi trpi pigi smk arshad bahh :) Ok aku pigi arshad tuh pun tetiba jak syairah p bawa aku . so aku pun ekut jak lah bahh lagi pun moe juga aku pigi arshad tuh bila aku tnya bila jalan dea kata nnti jam 10 , yupp punya terkejut aku hhaa ingat kan besok , hp pun teda bawaa ehh , sudah jugak tulis nama so jalan jak lah .Ok lepas tuh abis rehat semangat lah kono aku nih gan dowank syairah,qiegn,emy,zar,tracy dan jeilin turun p balai seri hhaa , sampai sana tida urang langsung nih , so punduk2 jak bah kami sana , then nda sampai 10 minit cikgu pengiring pun datang . then dea cakap kami sana sampai 2 jam jak . huh ! sekejap jugak . pastu tunggu punya tunggu datang group pra-u , aku ingat kami 10 org jak jalan alih2 pra-u pun jalan banyak lagi tuh sampai 35 Orang . Ok nda lama cikgu pengiring tuh cakap bas tuh still d tuaran , first trip bas ums tuh amik smka tun said , Ok happy lah kunu nih dapat jumpa dowank kawan2 aku . 

Dari jam 10 sampai 10.30 nda juga bas tuh pandai sampai . sana lah kami sama abg2 gan kakak2 menuggu bas ums tuh . dan pada jam 12 baru kunu bas tuh sampai . nampak muka semua lega bahh . kami pun naik itu bas , macam bangga juga aku naik itu bas taw , rasa macam student ums sudah huh ! memang best lah dalam bas tuh sejuk lah sangat . Ok lepas tuh plak pemandu bas tuh cakap amik budak usukan lagi uinaaa tidak lah muat bah , then terpaksa lah budak usukan berdiri kecian durank . hhaa :) 10 minit perjalanan akhir kami sampai d smk arshad :) huh ! lega semua urank . smpai sana terus lah kena bagi ceramah . Pok pek pok pek . ceramah pun habisss . Jam 2.30 gtuh kami pun pulang . hhaa lucu jugak time naik bas moe pulank tuh berebut usukan ama semtasi semua tidak mahu berdiri . sampai2 aku terpijak kasut urang nda aku tahu sepa tuh , minta maaf sedja ahh aku sama urang tuh . hihi :) Ok then tepat jam 3 kami sampai d cikul . habis lah setory hihi btw banyak g terjadi tapi ngantuk aku bah :) Ok lah moe tidur babaii :)

Older Post | Newer Post


Sing Here

Meet The Boss
Nama : Cahaya Azyah Maumin

Birthday: 5.12.1995

In Relationship: Single


Find Me At

Say Your Word




Stalker