Back To December
Terjumpa O.o
18 March 2012 | 12:52 am | 0 comments





Assalamualaikum be-log ! Ok today saya terjumpa sama c deaa yang saya rindu hikhik ! Ndaa sangka bah plak dOa aku nihh termakbul hehehe anu bhaaa rindu tuh bukan apa , rindu kawan setjaa ahh bukan sukaa ok ? hhee begini bah tuhh ceritaa aku terjumpa sama deaa tadii kan kami tuisyen so time habis sudah kelas math kami setayy lah dekat MD tym dekat sanaa tuh kawan aku sepikaa nih tiba-tiba suh aku pusing then aku cakap lah aku malas pastu  sepikaa cakap kau cakap kau rindu deaa kan  ehh pelik aku terus deaa cakap gtuhh so aku pusing lah sekali tengok huh ! berdebar aku tengok terus hahaha rupa-rupanya deaa adalah c 'ex' yang aku rindu sebagai kawan .

selepass itu kono aku bawaa sepikaa nihh lari moe tahuu tangan aku bergegar bah time tuh ahahah :) gementar lah sangat . hhaha lepas aku lari dari deaa aku pun mulek merumah then nda sudah nmpak deaa hihi . sebelum kamu fikir apa2 aku tedaa perasaan udah ama deaa ahh aku anggap dea kawan jak ok ! :) aku doakan kebahagian kau ok kau pun doaa ahh awas lau tidak ehh aku nihh merapu pulak baguss kalau dea baca nih post hhaaa aku harap ko jan baca ok malu siaa kalau kau baca hikhik :) 

Older Post | Newer Post


Sing Here

Meet The Boss
Nama : Cahaya Azyah Maumin

Birthday: 5.12.1995

In Relationship: Single


Find Me At

Say Your Word




Stalker