Back To December
Hati Saya Milik Orang
15 March 2012 | 7:40 am | 0 comments
Assalamualaikum belog ? hhaa


Guess what saya moe setory apa , okk sangat tertekan sekarang -.- sebab apa ? ok ada seorang lelaki yang tunggu aku , deaa bawa kapel tapii ak tak moe sebab ak da ada aim . Tapii netaw Lah cemna moe explain sama deaa , so aku bagi alasan tunggu ak habiss spm :3 aku cakap gtuhh sebab lama tul g spm maybe lepas abis spm tuh mesti deaa da ada orang lain kan ?   aku harap begitu lah ahh :) tapii nampak gaya nya macam tidak -.- aku tngk status dea d fb nehh macam pasal aku jak ( perasaan) hhaa , btw aku netaw cemna moe explain sama dea yang aku udah ada kapel , actually ak nda sanggup moe c luka hati deaa , ak nda sanggup -.-


Ok untuk jaga hati deaa ak biar deaa aku tak citaw yang aku uda adaa aim , tapii macam jahat sangat bah kan aku buat gtuhh ? btw aku nda tahu moe wat cemna g , aku tul2 nda sanggup moe sitaw deaa lagi plak dulu dea pernah tanya law ak udah berpunya , then aku tak pernah jawap soalan deaa aku ndaa sanggup bah -.- nda sanggup ! huhu :( tapii aku harap lah sebelum aku habis spm deaa in love ama owank lain harap lahh :( kepadaa deaa aku minta maaf ahh aku harap cara aku layan kau , kau dapat sedar yang hati aku sudah d miliki , aku mintaa maaf ! :(


hmm , until today aku nmpk ko masih lagi tunggu aku kan ? hhuu jan la bah tunggu tuhh , aku tak mahu apa jadi sama el**n jadi ama aim , aku nemaw , k nda snggup lagi buat hati ownk macam tuh cukup lah aku buat gtuhh ama el**n aku nemaw ulang kesalahan aku . Bagi aku tuh lah kesalahan palig besar aku buat dalam dunia nihh , hhuu . Aku harap lahh aku gan aim nihh kekal . ya Allah pelihara lah hubungan ini :) Aminn . hhuu untuk sekian kali nyaa aku minta maaf ahh aku tul2 x boleh terimaa ko , hati aku untuk owankk lain sudahh . aku tak harap ko dapat baca post n aku tak moe ko bca post nehh , aku nemaw ko terlukaa ok , pleasee jan baca ! :) Ok byee ! peace no war ^_^


Older Post | Newer Post


Sing Here

Meet The Boss
Nama : Cahaya Azyah Maumin

Birthday: 5.12.1995

In Relationship: Single


Find Me At

Say Your Word




Stalker