Back To December
Cinta Pertama Make Me Sad .
30 March 2012 | 9:39 pm | 0 comments


ollaaa , yeaaah best betul cuti nih taw , dapat bangun lewat , tidur lewat n mcam2 lewat sangat lah best . uhh banyak betul urang bawaaa turun sana kb tapiii aku tidak mahu lohh , banyak sangat kerja d rumah nih . sorry ah kawan tersayang gan bf tersayang . heheee .Ok story pasal movie kelmarin aku tengok tajuk dea Cinta pertama . bikin sedih sigokk hhaaa . Pelakon deaa Bunga Citra Lestari gan dotdotdot nda aku tahu hhaaa . Tapii itu lah ansem nihh hihi . Serius nda pecaya tinguk Lahh :) , begini bah tuh aku amik tuh cerita daripa kawan aku . first buka macam borink so simpan lah lama2 d lappy . Nda lama kakak pigi bukaa dea tengok then ngabar sama aku cerita dea memang best . So aku pun tertarik moe tengok jadi aku tengok lah . Sekali awal2 moe menitis sudah airmata nih hhaaa . apa tidak lelaki ansem nangis hhaaa . sangat sedih setory deaaa , pengorbanan untuk orang yang kita sayang . i love it , lelaki tuh sanggup tengok tunang dea gan lelaki lain untuk tengok perempuan tuh sembuh . Ohhh so sedih lah . Macam perasaan kamu bila dapat , ada lelaki lain d hati tunang kamu tuh . mesti sedih kan ?


Olololo , nangiss sudah nihh hahahah :D Ok sambung lagi , then yang d harapkan tidak dapat last2 perempuan tuh meniggal ohhmygod :( kecian aku sama lelaki tuh sudah dia buat pengorbanan besar last2 nda jugak perempuan tuh hidup tapi mati :( ehhh sakit hati aku tengok ending diaaa , then kakak pegi explain ada hikmah jugak perempuan tuh meniggal . Ok last2 bulih terima dea mati . Tapii memang sedih gilakk lah tengok lelaki tuh dea makan pun dea nangiss ehhh sedih moe ceritaa :( hihi . Ok lah aku tahu ramai yang nda faham apa aku cerita nih so ? kamu tengok lah sendiri Ok nahh link dea http://www.youtube.com/watch?v=uAjuUwEShms tengok jangan x tengok Ok bai :D

Older Post | Newer Post


Sing Here

Meet The Boss
Nama : Cahaya Azyah Maumin

Birthday: 5.12.1995

In Relationship: Single


Find Me At

Say Your Word




Stalker