Back To December
Aku kah tuh ?
20 March 2012 | 12:26 am | 0 comments
Assalamualaikum be-log ! :( nahh sedihh aku hari nihh huhu , kenaa sindir bah aku tapii nda pasti lahh dea maksud kan aku atau orang lain . hmm netaw lahh kalau ehhh napa kah tuhh benci kah dea ama aku ?? kalau eyaa kenapa ? huh ! penuh soalan d minda aku grhhhhg -.- tapii kata sis aku bukan aku bah tuhh maybe dea ckp sal bf dea kali kan ? lagipun aku xda hal sama deaa kami break pun dulu cara baik hmm maybe deaa x suka aku fren gan bujang  dea kali kan ? grhhhhg susah tul lelaki gnihh nihh ehh buduh :3 nahh panas terus aku  , sorry lah terkasar bahasa sayaa . Ndaa pa lahh malas juga aku moe fikir betul , biar lah aku delete juga komen aku tuhh kalau itu bikin deaa sakit hati -.-


Ok no setory pasal besukk , anu bah besok ada gotong royong di sekolahh uiii macam malas aku datang tapii ehh bila fikir duduk d umah tedaa buat apa2 punduk2 jak jadi alap lagi pigi sekull. OMG lupa plak minggu nihh cikgu suh sekull untuk tingkatan 5 cozz minggu nihh pendaftaran SPM 2012 uhhh seram aku tetibaa taw :3 tinggal 7 bulan bah lagi spm kan tapii aku tengokk aku nihh tidaa belajar pun grhhggggg takut moe spm kalau gnihh lah aku hmm tapii belum trelambat lagi moe belajar bah kata mama hihi :) Ok itu sedja setory  seyaa hihi Byee be-log :)


Older Post | Newer Post


Sing Here

Meet The Boss
Nama : Cahaya Azyah Maumin

Birthday: 5.12.1995

In Relationship: Single


Find Me At

Say Your Word




Stalker