Back To December
♥ Tentang Cinta ♥
1 February 2012 | 7:09 pm | 0 comments




 Awak, Saya percaya pada Tuhan yang mempertemukan kita,
Saya tahu ada hikmahnya di sebalik semua ini dan saya tak akan pernah mempersoalkannya.
Saya juga tak pernah kesal sekurang-kurangnya sepanjang mengenali awak,
saya telah bersikap ikhlas dan jujur dengan perasaan saya.
Saya juga percaya, andai benar kita punya jodoh, awak akan kembali pada saya. Itu bukan harapan saya tapi saya ingin belaj
ar untuk pasrah pada ketentuan Tuhan dan kalau pun awak takkan pernah kembali pada saya, saya percaya, mungkin itu yang terbaik..
Saya doakan awk bahagia dengan hidup awak :) 

Older Post | Newer Post


Sing Here

Meet The Boss
Nama : Cahaya Azyah Maumin

Birthday: 5.12.1995

In Relationship: Single


Find Me At

Say Your Word




Stalker