Back To December
✿ Jatuh Cinta Lagi ✿
29 February 2012 | 11:40 pm | 0 comments
Nampak itu Tajuk ?? hahaha yaaaa cinta datang lagi bahhh :) euww ! hahahah .. anu bah semalam aku kapel ama dea ngeee :) moe taw dea kembar ex bf aku hahahahah ! terkejut kah ? hahaha , story kami neh memang paling manang jugak bah hehe ! dulu nhe masa aku kapel ama c ex neh aku gan c aim (mine) neh selalu gaduh sess sewit kono kami heheeh :) anu bahhh aku tidak suka dea dea tidak suka aku bah jadi ngam lah kan ? hahahaha tapii itu lah ter in love lah plak tetiba2 neh ama dea tapiii pendam sedja sebab aku time tuh lebih love keno sama c ex :) heeee okaii sambung cetaa c aim (mine) neh jugak ada girl freind jugak bah time tuhh hehehe ! :) lepas tuh nda lama tuhh aku break ama c ex -_- thenn kapel ama c **** nda lama break -_- baruu single untuk sebulann :D hahaha ! nda lama datang pulak c aim (mine) neh hahaha ! so ati pun tengah kosong da minta d isi so pa lagi terima jah lahhh ngeee ! soo kapel lah kamiii :) euwwww ! ahahahah aku harap lah kan berla bah kali neh kekal :) sebab aku sayang kau aim :) jappp2 mesti ada yang moe tawu kan cemna gan c ex kembar c aim (mine) ohh deaa skank puwn ada kapel udah . dengar2 dea kapel balik ama ex dea yang dulu :) btw aku harap dea bahagia ok :) aku gan dea ok bah temaw gaduh2 bahh kan ? heheee :) okaii panat udah aku menaip neh bahh seyaaa out lu babai :)

Older Post | Newer Post


Sing Here

Meet The Boss
Nama : Cahaya Azyah Maumin

Birthday: 5.12.1995

In Relationship: Single


Find Me At

Say Your Word




Stalker