Back To December
ღ Fall In Love ღ
17 February 2012 | 3:57 am | 0 comments




Olla ! hahah nah lama sudah aku tidak mengupdate blog maklum lah bah spm candidates g tuhh hehe , btw kamu moe tahuu ak fall in love bah sama sOme One nehh heee :) tapi jan salah sangka ahh tidak juga ak moe kapel2 lagi neh tunggu abis spm dulu baru boleh kata mama hehehe .. bah kamu mahu tahu sepa ? hahaha biarlah rahsiah bah kata Datuk siti kan ? hehehe apa apa pun biar saja ak pendam perasaan neh kan .. ak tengok dea neh pun macam syok dekat ak jugak bha nahh perasaan neh ak hahahaha .. netaw lah law betul pa ak fikir neh tapii arap lah betu2 bah sesss minta puji ak tuh ahaha ..anu bah aku start suka dea neh time rehat bah ak nmpk dea gan kawan2 dea stay d kantin tuh ensem betul neh bah aiyerr ahahaha time ak tinguk dea , dea puwn tinguk ak jugak bah apa lagi bertentang mata ak selama 1 saat ahahhaha ber pun sekejap jah hati aku sudah cair bah hahahah .. nahh start sana lah kami neh saling pandang memandang jah hahaha btw teda sepa yang tahu pasal neh even kawan rapat aku pun tak tahu aku sorang jah bah neh tahu ahahaha .. tapii datang pulak aku moe kc heboh dekat blog , minta puji lah kenon hehehe ... now hati aku berbunga bah tadi time balik sekolah first time dia bagi senyuman manis sama aku neh selama just tinguk aku dgn muka blurr dea sedja ahahaha .. nah apa lagi mulut aku neh gatal mau membalas senyuman dea ahahahaha sewitt bah ak rasa time tuhh ahahah .. netaw lah plak lau selama neh respon yang dea bagi sama aku tuh just moe c perasaan aku jah -_- harap tidak begitu lah ahh heehe lagi pun aku dngr dari kawan2 aku dea tuh budak baik kono hehe .. pendam kan saja bah ahh heheh spm dulu kita bah .. sebenarnya aku moe bah tegur dea tuh tapi ehh kamu tahu lah bah jugak bikin malu bah kalau pompuan mula kan , sampai sekang aku tunggu dea tegur aku :) hehe okeii itu sahaja about fall in love :) peace no war ! 

Older Post | Newer Post


Sing Here

Meet The Boss
Nama : Cahaya Azyah Maumin

Birthday: 5.12.1995

In Relationship: Single


Find Me At

Say Your Word




Stalker